Kedves Megrendelőnk!
Elégedettséged a legfontosabb számunkra! Ezért szolgáltatásainkra 100 % Elégedettségi garanciát vállalunk. Bármilyen rendeléssel kapcsolatban felmerülő kérdés esetén ügyfélszolgálati munkatársaink örömmel állnak rendelkezésedre.
Mit jelent a minőségi garancia? Mit garantálunk?
Ha rendelsz nálunk egy terméket, vagy szolgáltatást, biztos lehetsz benne, hogy igényeidnek megfelelő minőségben készítjük el neked. Ezért, ha elégedetlen lennél valamelyik szolgáltatásunkkal, vagy termékünkkel, akkor vállaljuk, hogy megismételjük annak elkészítését a saját költségünkön, kicseréljük a terméket, illetve nem kell fizetned a nem megfelelő minőségű termékért.
Amennyiben elégedetlen lennél szolgáltatásainkkal, jelezzed azt az ügyfélszolgálatunkon az átvételtől számított 2 héten belül és jogos reklamáció esetén díjmentesen újragyártjuk, vagy visszatérítjük az árát.
Mikor lép életbe az Elégedettségi garancia?
Kizárólag a csúcsminőség az elfogadható számunkra. Ha mégsem vagy elégedett a kézhez vett termékkel, az átvételtől számított 2 héten belül kérjük, jelezzed ezt felénk. Jogos reklamáció esetén díjmentesen újragyártjuk, vagy visszatérítjük az árát.
Milyen módon küldheted vissza rendelésedet reklamációt követően?
A hibás terméket postai vagy más szállítási móddal kérjük, juttasd vissza hozzánk, hogy meg tudjuk vizsgálni, kizárólag a terméket visszajuttatva tudjuk a reklamációt elfogadni, és lekezelni.
Megrendelésének újbóli kiszállításáról a regisztráció során megadott e-mail címen fogunk tájékoztatni.
Elérhetőségeink és panasz kezelés
Hétfő-Péntek: 9.00-17.00
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezd a Javascript használatát, hogy megtekinthesd.
Telefon: +36-30-436-0484
|