Kérjük, használja az alábbi űrlapot panaszának bejelentéséhez vagy nyomon követéséhez
Válaszunkat általában 2 munkanapon belül elküldjük. Komplexebb problémák esetén ez az idő hosszabb lehet, de törekszünk minden ügyfél kérdésére mihamarabb választ adni.
A panasz beküldésekor kap egy egyedi azonosítót, amellyel bármikor ellenőrizheti panasza állapotát a "Panasz keresése" fülön.
Amennyiben 5 munkanapon belül nem kap választ, kérjük, ellenőrizze a panasz állapotát az azonosítójával. Ha továbbra is problémája van, hívja ügyfélszolgálatunkat a +36-30-436-04847 telefonszámon.
A panaszkezelési folyamatunk a következőképpen működik:
Ügyfélszolgálatunk az alábbi területeken tud segítséget nyújtani:
Ha kérdése vagy problémája nem tartozik a fenti kategóriákba, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a "Kapcsolat" fülön található elérhetőségek egyikén.
Nap | Nyitvatartás |
---|---|
Hétfő - Péntek | 9:00 - 17:00 |
Szombat | 9:00 - 13:00 |
Vasárnap | ZÁRVA |